Profilera ditt företag hos oss

Lagans Golfklubb ger företag omfattande möjligheter att synas på vår anläggning, med över 25 000 besökare varje år. Vi erbjuder en rad partnerpaket som kan anpassas efter ditt företags profilering. Här nedan kan ni se våra partnermöjligheter.

Är du intresserad av att bli partner kontakta:

Johnny Spijk, marknadsansvarig.  johnny@lagansgk.se

Claes Wallberg, klubbledare. info@lagansgk.se eller ring 0372-30450

Företagsgolf

Företagsgolf är en tävling där företaget agerar som värd och bjuder in deltagare från sina medarbetare, kunder och potentiella kunder. Hos oss kan du anpassa tävlingen efter dina önskemål. Oavsett om du strävar efter en extra speciell tävling eller ett enklare arrangemang, är alla välkomna att delta oavsett ambitionsnivå. Vi är här för att hjälpa dig skapa den perfekta upplevelsen.

Vi anordnar även många tävlingar under säsong för medlemmar & greenfeegäster. Till nästan alla tävlingar finns möjlighet till samarbete. Ditt företag erbjuds då flera olika möjligheter att profilera sitt företag på klubben.

Är du intresserad och vill diskutera företagsgolf eller tävlingssamarbete?
Tveka inte att ta kontakt så berättar vi mer.

Tävlingsbild

Affärslunch & Catering

Vi delar stolt med oss av vårt klubbhus & unika restaurang med en utsikt som bör upplevas. Vi erbjuder Affärslunch & Catering efter era önskemål. För reservation/bokning kontakta oss via telefon eller mail:

Dags för konferens?

Vi har utökat vår anläggning med ett nybyggt konferensrum, där ni kan välja mellan hel – eller halvdag.

Halvdag 350 kr/person.

Heldag 450kr/person

I priset ingår även dagens lunch, kaffe & kaka samt frukt.

I konferensrummet finns det storbildskärm, wifi och sköna sittplatser. Välkomna